Atlyginimų pakėlimui skirti 740 tūkst. eurų, 162 vairuotojai pakelti į aukštesnes klases, patvirtinta atlygio politika, užtikrinanti nuolatinę atlygio peržiūrą ir skatinanti vairuotojus dirbti kokybiškai – tai tik keletas pastarųjų mėnesių sprendimų bendrovėje „Vilniaus viešasis transportas“. Visa tai – rūpinantis ne tik įmonės patrauklumu darbuotojams, bet ir keleivių interesais – kokybišku jų aptarnavimu.
Per pastaruosius tris mėnesius suderėta dėl daugiau nei pusės Kolektyvinės sutarties punktų, taip pat atsižvelgta į vairuotojų pastebėjimus dėl grafikų ir pietų poilsio meto – grafikai keičiami taip, kad vairuotojai turėtų pakankamai poilsio laiko galinėse maršrutų stotelėse.
Prie darbo gerinimo sąlygų prisideda ir atnaujinamas viešojo transporto parkas bei sutvarkyta kondicionavimo sistema autobusuose. Per artimiausius tris metus ruošiamasi viešojo transporto parką atnaujinti dar 159-iai troleibusais, dalies jų įsigijimui lėšų skirta iš ES paramos fondo.
Blogėjant epidemiologinei situacijai ir didėjant užsikrėtimų COVID-19 skaičiui, keleivių srautus atitinkantis transporto priemonių skaičius maršrutuose tampa dar svarbesnis ir leidžia išvengti keleivių spūsčių transporto priemonėse, užtikrinant saugias keliones bei rekomenduojamus atstumus tarp keleivių.
Vilniaus viešojo transporto profsąjungai pranešus apie planuojamą neterminuotą streiką, „Vilniaus viešasis transportas“ įspėja, kad sumažinus transporto priemonių skaičių, būtų sudėtinga užtikrinti saugias keliones ir rekomenduojamą atstumą tarp keleivių transporto priemonių viduje, o tai būtų papildoma rizika kovoje su pandemija.
„Apie streiko datą sužinojome iš žiniasklaidos ir tik po kelių valandų gavome raštą susipažinimui. Derybos su profesine sąjunga vyko ne vieną mėnesį, o teikiamiems reikalavimams mes siūlėme kompromisinius sprendimus, atsižvelgdami ir į esamą pandeminę situaciją. Tačiau kompromisiniai pasiūlymai buvo akimirksniu atmesti. Norėdami taikiai išspręsti susidariusią situaciją siūlėme pasitelkti nešališkus tarpininkus – mediatorių, kreiptis į arbitražą, kuris padėtų rasti tinkamiausią sprendimą abiem šalims, tačiau sulaukėme neigiamo atsakymo iš profesinės sąjungos pusės“,– sako „Vilniaus viešasis transportas“ direktorius Darius Aleknavičius.
Vienas pagrindinių profesinės sąjungos reikalavimų – dešimtadaliu didinti vairuotojų atlyginimus. Bendrovei, pandeminiu laikotarpiu patyrusiai milijoninį nuostolį, toks profesinės sąjungos reikalavimas papildomai kainuotų apie 4 mln. Eur per metus. Suprasdama, kad atlyginimo klausimas svarbus visiems darbuotojams, „Vilniaus viešasis transportas“ pasiūlė iš esmės peržiūrėti atlygio sistemą užtikrinant papildomus priedus pagirtinai dirbantiems bendrovės darbuotojams ir kuriant patrauklesnę atlygio sistemą naujiems darbuotojams.
„Vilniaus viešasis transportas“ įsitikinęs, kad už puikiai atliekamą darbą ne tik vairuotojus, bet ir kitus bendrovės darbuotojus galima skatinti motyvaciniais priedais, tačiau nesutinka, kad pagrindiniu kriterijumi būtų apsiribojama darbo stažu.
Per pastaruosius 3 metus atlyginimai buvo didinami 2 kartus ir padidėjo apie 10 proc. Po pastarojo atlyginimo didinimo vidutinis vairuotojo atlyginimas rugsėjo mėnesį siekė 1526 Eur. Šių metų rudenį nuspręsta per metus skirti papildomus 740 tūkst. Eur mažiausius atlyginimus gaunančių vairuotojų atlyginimų pakėlimui.
Be padidėjusių atlyginimų darbuotojams geresnes, saugesnes ir malonesnes darbo sąlygas užtikrina atnaujinamas viešojo transporto parkas. Per kelis pastaruosius metus bendrovė atsinaujino 256-iomis transporto priemonėmis, kas sudaro daugiau nei pusę viešojo transporto parko ir artimiausiu metu parką papildys dar pusšimčiu naujų transporto priemonių.
Bendrovės tikslas – saugios ir malonios kelionės miestiečiams ir miesto svečiams bei geros darbo sąlygos norintiems dirbti ir savo darbą atlikti kokybiškai.
Taip pat skaitykite:
Spalio 23 d. draudžiamas eismas Polocko g., keisis 11 maršruto autobusų trasa
Spalio 23 d. nuo 8 iki 13 val. dėl krano išmontavimo ir kėlimo saugos užtikrinimo darbų laikinai bus draudžiamas eismas Polocko g., keisis 11 maršruto autobusų trasa. Vairuotojai darbų zoną galės apvažiuoti Maironio, Subačiaus, Drujos gatvėmis. Kaip keisis 11-ojo autobusų… ❯❯❯
2021-10-22
Artėjant Vėlinėms viešasis transportas Vilniuje kursuos dažniau
Jau šį savaitgalį vilniečiams iki pagrindinių Vilniaus kapinių nuvykti bus dar patogiau – kai kurių maršrutų autobusai kursuos dažniau, bus talpesni. Vilnius primena, kad esant sudėtingai pandeminei situacijai, būtina laikytis visų saugumo reikalavimų ir keliones planuoti… ❯❯❯
2021-10-22
Kaip vertinate Vilniaus viešąjį transportą?
Startavo keleivių apklausa dėl kelionių viešuoju transportu kokybės, kuri truks visą mėnesį. Kasmet vykdoma apklausa parodo, kokie yra vilniečių lūkesčiai, kad galėtume jų siekti kartu. Tobuliname teikiamas paslaugas ir stengiamės kasdien atlikti pokyčius, kurie pagerintų… ❯❯❯
2021-10-14
Oficialu: Vilniuje bus devyni nauji viešojo transporto maršrutai, kursuos elektriniai autobusai
Iki 2023 m. viešojo transporto parką papildys 22 nauji elektra varomi autobusai, kursuosiantys devyniais naujais maršrutais periferinėse Vilniaus teritorijose, kuriose šiuo metu viešasis transportas nevažiuoja – taip bendras viešojo transporto pasiekiamumo rodiklis Vilniuje sieks 92… ❯❯❯
2021-10-13
Dviračių ir pėsčiųjų takams Vilniuje – 2 mln. eurų papildomų lėšų
Prie metų pradžioje numatytų nutiesti ir sutvarkyti 26 km pėsčiųjų ir 14 km dviračių takų Vilniuje netrukus prisidės dar 10 papildomų kilometrų – bus sutvarkyta kur kas daugiau takų nei planuota metų pradžioje. Tam skirti papildomi 2 mln. eurų. Pagal naująjį miesto gatvių… ❯❯❯
2021-10-01
VILNIUS SVEIKINA MOKYTOJUS: Mokytojo dienos proga dovanoja nemokamą viešąjį transportą ir veiklas visame mieste
Nuo spalio 1-osios Vilniaus ugdymo įstaigose dirbantys švietimo darbuotojai miesto viešuoju transportu keliaus nemokamai – Mokytojo dienos proga sostinė jiems dovanos specialaus dizaino Vilniečio korteles. Be to, šventinę savaitę Vilniaus savivaldybės partneriai švietimo… ❯❯❯
2021-10-01