Lietuva

Reagavimo į orlaivių skrydžius prie Baltijos valstybių sienų duomenys: birželio 3– 9 d.

0

Birželio 3–9 d. NATO oro policijos funkcijas Baltijos šalyse vykdantys naikintuvai 2 kartus kilo patruliuoti tarptautinėje erdvėje virš Baltijos jūros ir 11 kartų –  atpažinti ir lydėti skrydžio taisykles pažeidusių Rusijos Federacijos  (RF)  orlaivių:

Birželio 3 d. NATO oro policijos naikintuvai skrido atpažinti, tikėtina,  dviejų SU-24 orlaivių, pakilusių iš Kaliningrado srities ir skraidžiusių tarptautine oro erdve virš Baltijos jūros.  Abu SU-24 skrido be skrydžio planų, be įjungtų radiolokacinių atsakiklių, radijo ryšio su Regioniniu skrydžių valdymo centru (RSVC)  nepalaikė.

Birželio 4 d. NATO oro policijos naikintuvai skrido atpažinti ir palydėti RF orlaivių  AN-12 ir TU-134. AN-12 skrido maršrutu Kaliningrado sritis – tarptautinė oro erdvė – RF žemyninė dalis, skrido su iš anksto pateiktu skrydžio planu, tačiau be įjungto radiolokacinio atsakiklio, radijo ryšį su RSVC palaikė. Orlaivis TU-134 skrido maršrutu Kaliningrado sritis– tarptautinė oro erdvė – RF žemyninė dalis, skrido be skrydžio plano, su įjungtu radiolokaciniu atsakikliu, radijo ryšį su RSVC palaikė.

Birželio 4 d.  NATO oro policijos naikintuvai skrido atpažinti ir palydėti  RF orlaivių AN-12 ir IL-20. AN-12 skrido maršrutu RF žemyninė dalis – tarptautinė oro erdvė – Kaliningrado sritis, skrido be skrydžio plano, be įjungto radiolokacinio atsakiklio, radijo ryšį su RSVC palaikė. IL-20  skrido maršrutu RF žemyninė dalis – tarptautinė  oro erdvė – Kaliningrado sritis, skrido be skrydžio plano, be įjungto radiolokacinio atsakiklio, radijo ryšį su RSVC palaikė.

Birželio 5 d. NATO oro policijos naikintuvai patruliavo virš Baltijos jūros.

Birželio 6 d.  NATO oro policijos naikintuvai skrido atpažinti ir palydėti  RF orlaivio TU-134. TU-134  skrido maršrutu Kaliningrado sritis – tarptautinė oro erdvė – RF žemyninė dalis, skrido be skrydžio plano, su įjungtu radiolokaciniu atsakikliu, radijo ryšį su RSVC palaikė.

Birželio 7 d.  NATO oro policijos naikintuvai skrido atpažinti, tikėtina,  RF orlaivį  IL-20, pakilusį iš Kaliningrado srities ir skraidžiusį tarptautine oro erdve virš Baltijos jūros. IL-20 skrido be skrydžio plano, be įjungto radiolokacinio atsakiklio, radijo ryšio su RSVC nepalaikė. Taip pat skrido atpažinti, tikėtina,  RF orlaivio SU-24MR,  pakilusio iš Kaliningrado srities ir skraidžiusio tarptautinėje oro erdvėje  virš Baltijos jūros. SU-24MR skrido be skrydžio plano, be įjungto radiolokacinio atsakiklio, radijo ryšio su RSVC nepalaikė.

Birželio 7 d.  NATO oro policijos naikintuvai skrido atpažinti ir palydėti  RF orlaivių SU-34 ir AN-30. SU-34  skrido maršrutu RF žemyninė dalis – tarptautinė oro erdvė  – Kaliningrado sritis.  SU-34 skrido be skrydžio plano, be įjungto radiolokacinio atsakiklio, radijo ryšio su RSVC nepalaikė. AN-30 skrido maršrutu Kaliningrado sritis –  tarptautinė oro erdvė – Kaliningrado sritis.  AN-30 skrido be skrydžio plano, be įjungto radiolokacinio atsakiklio, radijo ryšio su RSVC nepalaikė.

Birželio 7 d.  NATO oro policijos naikintuvai skrido atpažinti, tikėtina,  RF orlaivio TU-214PU ir dviejų SU-27 orlaivių. TU-214PU skrido maršrutu RF žemyninė dalis – tarptautinė oro erdve – Kaliningrado sritis. TU-214PU skrido be skrydžio plano, be įjungto radiolokacinio atsakiklio, radijo ryšio su RSVC nepalaikė.  Abu SU-27 pakilo iš Kaliningrado srities  ir vykdė TU-214PU orlaivio pasitikimą ir palydą. SU-27 skrido be skrydžio planų, be įjungtų radiolokacinių atsakiklių, radijo ryšio su RSVC nepalaikė.

Birželio 7 d.  NATO oro policijos naikintuvai skrido atpažinti ir palydėti RF orlaivių IL-78 ir TU-214PU. Orlaivis IL-78  skrido maršrutu RF žemyninė dalis – tarptautinė oro erdvė – Kaliningrado sritis. IL-78 skrido be skrydžio plano, be įjungto radiolokacinio atsakiklio, radijo ryšio su RSVC nepalaikė. TU-214PU skrido maršrutu Kaliningrado srities – tarptautinė oro erdvė – RF žemyninė dalis. TU-214PU skrido su skrydžio planų, su įjungtu radiolokaciniu atsakikliu, radijo ryšį su RSVC palaikė.

Birželio 8 d.  NATO oro policijos naikintuvai skrido atpažinti RF orlaivio IL-76 ir dviejų SU-24 orlaivių. IL-76 skrido maršrutu Kaliningrado sritis –  tarptautinė oro erdvė – RF žemyninė dalis, skrido be skrydžio plano, su įjungtu radiolokaciniu atsakikliu, radijo ryšį su RSVC palaikė. Abu SU-24 skrido maršrutu Kaliningrado sritis –  tarptautinė oro erdvė – Kaliningrado sritis.  Abu SU-24 skrido be skrydžio planų, be įjungtų radiolokacinių atsakiklių, radijo ryšio su RSVC nepalaikė.

Birželio 9 d.   NATO oro policijos naikintuvai skrido atpažinti ir palydėti  RF orlaivio AN-72, skridusio maršrutu RF žemyninė dalis – tarptautinė oro erdvė – Kaliningrado sritis.  Orlaivis AN-72 skrido be skrydžio plano, su įjungtu radiolokaciniu atsakikliu, radijo ryšį su RSVC palaikė.

Birželio 9 d.  NATO oro policijos naikintuvai patruliavo virš Baltijos jūros.

Birželio 9 d.   NATO oro policijos naikintuvai skrido atpažinti  RF orlaivio IL-76 ir AN-72.  Orlaivis IL-76 skrido maršrutu Kaliningrado sritis –  tarptautinė oro erdvė –  RF žemyninė dalis, skrido be skrydžio plano, su įjungtu radiolokaciniu atsakikliu, radijo ryšį su RSVC palaikė.  Orlaivis AN-72 skrido maršrutu Kaliningrado sritis –  tarptautinė oro erdvė – RF žemyninė dalis. AN-72 skrido be skrydžio plano, su įjungtu radiolokaciniu atsakikliu, radijo ryšį su RSVC palaikė.

 

Asociatyvi nuotrauka / KAM (aut. K. Kavolėlis)

The post Reagavimo į orlaivių skrydžius prie Baltijos valstybių sienų duomenys: birželio 3– 9 d. appeared first on Kauniečiams kasdienės naujienos.

AB „Lifosa” atnaujina veiklą

Previous article

Jaunas vairuotojas pateikė galimai suklastotą vairuotojo pažymėjimą

Next article

Jums gali patikti

Dagiau iš temos: Lietuva