Pilaitės rajone startuoja antrasis požeminės pėsčiųjų perėjos statybų etapas ties Vydūno ir V. Pociūno gatvėmis, po kurio gyventojai galės jaustis dar saugiau, o judrų Pilaitės prospektą kirsti tiesiog po žeme, nelėtinant eismo.
Minėtoje vietoje dėl darbų bus įrengti laikini eismo ribojimai. Statybos darbai organizuojami taip, kad nebūtų uždaromas eismas abiem kryptimis vienu metu. Požeminės pėsčiųjų perėjos įrengimo darbų metu viešojo transporto judėjimas nesikeis. Pilaitės pr. kursuos 4G, 30, 32, 54, 63 ir 75 maršrutų autobusai. Primename, kad 32 maršruto autobusai laikinai, važiuodami Žvėryno kryptimi iš V. Pociūno gatvės suka į Pilaitės prospektą Pilaitės kryptimi ir apsisukę papildomai stoja Pilaitės stotelėje Pilaitės kryptimi.
Antruoju darbų etapu planuojama išlaikyti tris eismo juostas, riboti kairį posūkį iš Sidaronių g. į Pilaitės pr., eismo judėjimas į dešinę Pilaitės pr. ir V. Pociūno gatvės sankryžoje centro kryptimi vyks per „Viada“ degalinės teritoriją, riboti kairį posūkį iš V. Pociūno g. į Pilaitės pr. įrengti laikinus pėsčiųjų takus, kurie užtikrins saugų pėsčiųjų apėjimą aplink atliekamus statybos darbus. Numatomi darbai – esamos asfalto dangos ir pėsčiųjų takų rekonstrukcija, po pilaitės prospektu įrengti požeminę perėją, kuri užtikrins saugų pėsčiųjų patekimą iš vienos Pilaitės prospekto pusės į kitą.
Suprojektuota uždaros rėminės konstrukcijos tipo požeminė perėja. Ant jos bus įrengiama ištisa hidroizoliacija ir asfaltbetonio danga.
Planuojama statybos darbus užbaigti rugpjūčio pradžioje. Visi eismo dalyviai raginami laikytis KET ir atkreipti dėmesį į pakitusį ženklinimą darbų vietoje.
Taip pat skaitykite:
„Susisiekimo paslaugos“ strategija: Vilnius – sklandžiai judančių žmonių miestas
„Susisiekimo paslaugos“ pristato veiklos strategiją 2021 – 2030 m.: realiais veiksmais kurti sklandų ir darnų judumą Vilniuje. Ji apibrėžia pagrindines kryptis bei pokyčius, kad kelionės sostinėje taptų vis labiau subalansuotos, draugiškos aplinkai ir atitiktų miesto gyventojų… ❯❯❯
2021-04-13
Vilnius realiais veiksmais skatina darnų judumą – tęsiamas gatvių humanizavimas
Darniam judumui pritaikytos gatvės Vilniuje tampa realiai veikiančiais sprendimais. Patogesnėms kelionėms dviračiais, pėsčiomis, taip pat ir miesto gyvybingumo skatinimui jau humanizuotos Islandijos, I. Šimulionio, Giedraičių g., į ramaus eismo zoną pertvarkyta dalis Naugarduko g…. ❯❯❯
2021-04-12
J. Basanavičiaus gatvėje – laikini eismo ir viešojo transporto judėjimo pokyčiai
Balandžio 12–21 d. J. Basanavičiaus gatvėje dėl inžinerinių tinklų rekonstrukcijos darbų numatomi eismo ir viešojo transporto judėjimo pokyčiai. Bus draudžiamas transporto eismas J. Basanavičiaus gatvėje tarp Pylimo ir Vingrių gatvių. Darbų zoną rekomenduojama… ❯❯❯
2021-04-12
Mobilumas Vilniuje: kaip atrodo pirmasis ir antrasis karantinas?
Stebint naujausias miestiečių mobilumo tendencijas, taip pat po Velykų atostogų palaipsniui atveriant daugiau švietimo ir ugdymo įstaigų, viešasis transportas nuo balandžio 12 d. sostinėje kursuos dažniau ir bus talpesnis – taip užtikrinami saugumo reikalavimai. Darnesniam… ❯❯❯
2021-04-08
Patvirtinta viešojo transporto bilietų platinimo tvarka ekstremaliomis situacijomis
Vilniaus miesto Taryba šiandien patvirtino siūlymą, kad Vilniaus miesto savivaldybės administracijos direktorius galėtų spręsti dėl viešojo transporto bilietų pardavimo vietų ar jų rūšių pardavimo ribojimų, kai skelbiama ekstremalioji situacija ir / ar nustatomas… ❯❯❯
2021-03-31
Atnaujinta tvarka viešajame transporte – sėdimos ir stovimos vietos, saugus atstumas
LR Vyriausybei paskelbus naujausias karantino tvarkos priemones, nuo kovo 15 d. viešajame transporte leidžiama užimti ne tik sėdimas, bet ir stovimas vietas, laikantis ne mažesnio kaip 1 metro atstumo. Palaipsniui augant vilniečių mobilumui, atveriant dalį švietimo įstaigų ir… ❯❯❯
2021-03-12