Vilniaus miesto Taryba šiandien patvirtino siūlymą, kad Vilniaus miesto savivaldybės administracijos direktorius galėtų spręsti dėl viešojo transporto bilietų pardavimo vietų ar jų rūšių pardavimo ribojimų, kai skelbiama ekstremalioji situacija ir / ar nustatomas karantinas.
Siekiant tinkamai reaguoti į nuolat kintančią situaciją sprendimus itin svarbu priimti operatyviai. Suteikus įgaliojimus administracijos direktoriui, reikalingas priemones, atsižvelgiant į konkrečias aplinkybes būtent Vilniaus miesto savivaldybės teritorijoje, bus galima taikyti efektyviau ir greičiau.
Administracijos direktorius galės nustatyti ribojimus atskirų rūšių bilietų prekybai ar pačiose transporto priemonėse, kitose platinimo vietose. Numatoma, kad ribojimai skirti subalansuoti ligos protrūkių priemonių taikymą su galimybe asmenims naudotis viešuoju transportu, įsigyti bilietus, taip pat pirmenybę teikti pardavimo kanalams, kuriuose kontaktas mažesnis ar bilietų įsigijimo būdai nekontaktiniai.
2020 m. Lietuvoje įvedus karantino režimą dėl COVID – 19 ligos protrūkio, Vyriausybės nutarimais, ekstremaliosios situacijos valstybės operacijų vadovo sprendimais taikyti ir tebetaikomi viešojo transporto organizavimo apribojimai – pavyzdžiui, bilietų prekybos transporto priemonėje, keleivių skaičiaus ir išsidėstymo, transporto priemonių dezinfekcijos. Pandemijos eigoje ribojimai keitėsi, be to, savivaldybėms leista ir pačioms apsispręsti dėl konkrečių ribojimo taikymo atsižvelgiant į situaciją konkrečioje savivaldybėje.
Taip pat skaitykite:
Atnaujinta tvarka viešajame transporte – sėdimos ir stovimos vietos, saugus atstumas
LR Vyriausybei paskelbus naujausias karantino tvarkos priemones, nuo kovo 15 d. viešajame transporte leidžiama užimti ne tik sėdimas, bet ir stovimas vietas, laikantis ne mažesnio kaip 1 metro atstumo. Palaipsniui augant vilniečių mobilumui, atveriant dalį švietimo įstaigų ir… ❯❯❯
2021-03-12
Prioritetas pėstiesiems sostinės sankryžose – kasdien sutaupomos 125 valandos laiko
Vilnius realiais veiksmais siekia tapti vis patogesniu ir saugesniu miestu judantiems pėsčiomis. Vien per pirmuosius šių metų mėnesius 15-oje šviesoforinių sankryžų jų reguliavimas pakeistas didinant prioritetą pėstiesiems. Buvusi vidutinė pėsčiųjų laukimo trukmė jose sumažėjo… ❯❯❯
2021-03-10
Viešasis transportas kovo 11 d. – šventinės dienos tvarkaraščiai, srautus stebės kontrolė
Kovo 11-ąją viešasis transportas Vilniuje kursuos pagal sekmadienio ir šventinės dienos tvarkaraščius. Miestiečiai Lietuvos Nepriklausomybės atkūrimo dienos 31-ąsias metines kviečiami minėti šventiškai, tačiau saugiai ir atsakingai. Keleivių srautus intensyviausiose… ❯❯❯
2021-03-08
Už automobilių stovėjimą sostinėje surinkta apie 10 mln. Eur – kam skiriamos šios lėšos
Iš automobilių stovėjimo rinkliavos surenkami pinigai prisideda prie sklandesnio ir patogesnio miesto kūrimo. Už surinktas lėšas ne tik prižiūrimi jau esami objektai, bet ir tiesiami nauji dviračių ir pėsčiųjų takai, rekonstruojamos gatvėmis, miesto aikštės, atnaujinami… ❯❯❯
2021-03-04
Augant vilniečių mobilumui viešasis transportas kursuos dažniau
Nors ryškesnis judumo po miestą šuolis vasario pabaigoje nėra fiksuojamas, palaipsniui švelninat karantino sąlygas vilniečių mobilumas po truputį didėja. Saugumas išlieka prioritetu – dalyje maršrutų stebint išaugusius srautus nuo kovo 1 d. keičiami viešojo transporto… ❯❯❯
2021-02-25
„Kalba Vilnius“: kaip sutaikyti dvi barikadų puses – automobilininkus ir pėsčiuosius?
2017 m. Vilniuje pusė kelionių buvo atliekamos automobiliais, ketvirtadalis – viešuoju transportu, tiek pat – pėsčiomis, ir tik 1,5 proc. – dviračiais. 2030 m. vizija – dviračiai bus populiaresni penkiskart, viešasis transportas augs iki 30 proc., pėsčiųjų judėjimas – iki 29… ❯❯❯
2021-02-23